poniedziałek, 7 listopada 2011

Sukienka W Serduszka


Uwielbiam motyw serduszek na ubraniach. W swojej serduszkowej kolekcji mam już: dwie pary rajstop (jedne z nich mogliście zobaczyć  TUTAJ), dwie sukienki oraz sweterek, który jest nowością w mojej szafie. Dostałam go od Mamy na urodziny. Pochwalę się... 31 października stuknęło mi ĆWIERĆWIECZE. ;)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować zestaw w którym główną rolę gra jedna z moich serduszkowych sukienek.  Koralowa w czarne serca. Góra gorsetowa, usztywniona fiszbinami a dół o fasonie tulipana. Została kupiona specjalnie na weselicho, ale jest tak cudna, że szkoda by było aby wisiała w szafie i czekała tylko na uroczyste okazje więc wymyśliłam sobie z nią taki oto zestaw, który moim zdaniem nadaje się na codzienne wyjścia np. na randkę czy spotkanie ze znajomymi. Sukienka za towarzystwo otrzymała sweterek, kurtkę z eco skóry, gruby, mięsisty szal, kryjące rajstopy, pikowaną torebkę ozdobioną ćwiekami oraz wysokie, zamszowe szpile. Moim zdaniem sukienka sama w sobie jest ozdobna więc nie szalałam z biżuterią. Założyłam jedynie "srebrny" wisiorek - kokardkę.

I jak Wam się podoba ?? :)

P.S Wiem, wiem... Jakość zdjęć jest kiepska a wręcz masakryczna. :-/ Niestety zepsuła mi się ładowarka od aparatu (zamówiłam nową na Allegro ale coś mi się wydaje, że sprzedawca leci sobie w kulki bo już mija drugi tydzień a ona nadal do mnie nie dotarła) i zmuszona byłam robić zdjęcia telefonem. :-/ Do tego wieczorem i w mieszkaniu przy sztucznym świetle także nie wyszły one najlepiej. Nad czym bardzo ubolewam bo zależało mi na tym aby zaprezentować Wam ten zestaw.
Długo się zastanawiałam czy w ogóle wstawiać tutaj te fotki, ale po wyostrzeniu i nasyceniu kolorów wydaję mi się, że da się je jako tako oglądać więc pokazuję. Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali. :)










Sukienka - H&M - Allegro
Sweterek - New Look
Kurtka - Allegro
Szal - lokalny butik
Torebka - Centrum Chińskie
Rajstopy - Gatta
Buty - Ideal - Allegro
Wisiorek - Primark

Zapraszam i zachęcam do polubienia mojego bloga na Facebooku. O TUTAJ

40 komentarzy:

  1. Sukienka jest cudna, bardzo mi się podoba takie zestawienie z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza sukieneczka-wyglądasz w niej bardzo zgrabnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w Tej sukience!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, ogólnie fajny zestaw;p


    Mam pytanko, jak wstawiłaś piosenkę z wrzuta.pl, ja siedzę i za chiny nie mogę, tego zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znów zamiast na kieckę to gapię się na Twoje pazurki - boskie :-) Kurcze, może to jakaś odmiana zboczenia - pazurkofil???? No i najlepszego z okazji urodzin, ja za parę dni kończę 31 :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba,cały zestaw naprawdę bomba.

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka bardzo ładnie na Tobie wygląda, a szal/komin świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tę sukienkę! Polowałam na nią, ale nie zdążyłam i już wszystkie wysprzedali :(:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Kochana wyglądasz:) Sukienka jest świetna:)Mi wpadła też w oko ta urocza kopertówka,chyba w końcu odwiedzę u siebie to Chińskie centrum,widzę że warto:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz! z chęcią przygarnęłabym WSZYSTKO ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje Kochane. :)) :* :*

    Secret garden: Mam nadzieję, że moja instrukcja pomogła. :))

    sylawia: Na Allegro bez problemu można dostać tą sukienkę. :)

    AdrianaAndrea: Warto, warto... ;) U nas to centrum jest duże i na prawdę jest w czym wybierać. Ale ja nie robię tam zakupów zbyt często ponieważ w mojej okolicy połowa dziewczyn się tam ubiera. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaardzo podoba mi się ten zestaw! Sukienka cudowna (zazdroszczę, też na nią polowałam ;) ..a Ty Kochana wyglądasz w niej bajecznie! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna sukienka i śliczny naszyjnik, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny naszyjnik ! Ja osobiście jestem zakochana w kokardach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka, buty...cały zestaw jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz i masz fajowe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja! boska sukienka - dodaje do obserwowanych - zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje Wam bardzo Kochane. :) Ciesze się, że Wam się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. You've got such a lovely blog!
    Keep on the good work ;)

    Hope you'll stumble over my blog too ;)
    ModeKarussell

    OdpowiedzUsuń
  20. ooooo jacie masz tą śliczną sukieneczke! jezuuu ta na nia chorowałam bo nie było mojego rozmiaru! bajecznie w niej wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szal wyglada bosko do tej sukienki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczna sukienka :) a calosc cudnie wyglada !

    OdpowiedzUsuń
  23. CUTE BLOG
    click please and follow if you like
    www.raisaland.blogspot.com

    Have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladasz bardzo kusząco :D do schrupania :D
    sukienka opina seksowne kształty a nogi masz po prostu do nieba :D
    bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  25. hej! masz świetnego bloga.
    zapraszam na giveaway do mnie, gdzie do wygrania są super kolczyki http://feminiteangoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz ślicznie, bardzo ładna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochane... Bardzo Wam dziękuje za Wasze opinię i miłe słowa. :)) :* :*

    kadik: Ta sukienka regularnie pojawia się na allegro. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ta sukienka jest cudowna! :) bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny look!
    ----------------------------
    Zapraszam:
    luckyloserclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Slicznie :) Fajne maja sukienki w H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz :) i spóźnione najlepsze życzenia :) ale ty młoda jesteś kobieto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze !! Zarówno za te pozytywne jak i za te zawierające konstruktywną krytykę. :)
W miarę możliwości czasowych staram się odwdzięczać i również zaglądać na Wasze blogi. :)

Bardzo prosiłabym o powstrzymanie się od spamu, zapraszania do konkursów oraz zachęcania do obserwacji. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu to obserwuj, jeśli spodoba mi się Twój również będę do Ciebie zaglądać. :)

POZDRAWIAM SERDECZNIE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...